Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
Description
- Author/supervisor:
- ŁAKOMIEC, Michał
- CETNER, J. promotor
- Title: Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2012
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Physical description: 81 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-9567
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŁAKOMIEC, Michał
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- 201 f Michał Łakomiec, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
- 215 a 81 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2012
- 820 a 9567 b WZ/5224
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/5224
- Date: 2012
- Title: Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie 2012
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/5224
- Copy location: Czytelnia