Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
Opis
- Autor/Promotor:
- ŁAKOMIEC, Michał
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2012
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 81 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-9567
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŁAKOMIEC, Michał
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- 201 f Michał Łakomiec, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
- 215 a 81 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2012
- 820 a 9567 b WZ/5224
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5224
- Data: 2012
- Tytuł: Marketing samochodów marki Audi na podstawie salonu Auto-Viva w Warszawie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2012
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5224
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia