Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
Description
- Author/supervisor:
- JAROSZCZYK, Rafał Jacek
- SZOSTAK, J. promotor
- Title: Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2002
- Department and direction: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- Physical description: 59, [2] s. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-112
- 002 b 1 f a
- 100 1 JAROSZCZYK, Rafał Jacek
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- 201 f Rafał Jacek Jaroszczyk, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 59, [2] s. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Ochrona Środowiska 2002
- 820 a 112 b EM/112
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: EM/112
- Date: 2002
- Title: Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Ochrona Środowiska 2002
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: EM/112
- Copy location: Czytelnia