Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
Opis
- Autor/promotor:
- JAROSZCZYK, Rafał Jacek
- SZOSTAK, J. promotor
- Tytuł: Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- Opis fizyczny: 59, [2] s. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-112
- 002 b 1 f a
- 100 1 JAROSZCZYK, Rafał Jacek
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- 201 f Rafał Jacek Jaroszczyk, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 59, [2] s. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Ochrona Środowiska 2002
- 820 a 112 b EM/112
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: EM/112
- Data: 2002
- Tytuł: Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Ochrona Środowiska 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: EM/112
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia