Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • JAROSZCZYK, Rafał Jacek
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • Opis fizyczny: 59, [2] s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-112
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAROSZCZYK, Rafał Jacek
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Public relations jako sposób kreowania wizerunku firmy na rynku na podstawie General Motors Poland
  • 201 f Rafał Jacek Jaroszczyk, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 59, [2] s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Ochrona Środowiska 2002
  • 820 a 112 b EM/112

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: EM/112
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia