Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
Description
- Author/supervisor:
- CZMIEL, Jarosław
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2003
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Physical description: 91, [2] s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-237
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZMIEL, Jarosław
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- 201 f Jarosław Czmiel, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 91, [2] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
- 820 a 237 b ZM/37
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/37
- Date: 2003
- Title: Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/37
- Copy location: Czytelnia