Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
Opis
- Autor/promotor:
- CZMIEL, Jarosław
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 91, [2] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-237
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZMIEL, Jarosław
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- 201 f Jarosław Czmiel, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 91, [2] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
- 820 a 237 b ZM/37
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/37
- Data: 2003
- Tytuł: Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/37
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia