Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • CZMIEL, Jarosław
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 91, [2] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-237
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 CZMIEL, Jarosław
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Segmentacja rynku urządzeń fiskalnych jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fis-Cash
  • 201 f Jarosław Czmiel, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a 91, [2] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
  • 820 a 237 b ZM/37

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/37
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia