Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
Description
- Author/supervisor:
- OBUCHOWSKA, Agnieszka
- PAWLAK, Z. promotor
- Title: Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Physical description: 100 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-441
- 002 b 1 f a
- 100 1 OBUCHOWSKA, Agnieszka
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- 201 f Agnieszka Obuchowska, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 100 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
- 820 a 441 b ZM/141
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/141
- Date: 2004
- Title: Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/141
- Copy location: Czytelnia