Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
Opis
- Autor/promotor:
- OBUCHOWSKA, Agnieszka
- PAWLAK, Z. promotor
- Tytuł: Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 100 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-441
- 002 b 1 f a
- 100 1 OBUCHOWSKA, Agnieszka
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- 201 f Agnieszka Obuchowska, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 100 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
- 820 a 441 b ZM/141
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/141
- Data: 2004
- Tytuł: Strategia reklamy w telekomunikacji na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/141
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia