Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
Description
- Author/supervisor:
- MOCZULSKA, Katarzyna
- KOWALCZEWSKI, W. promotor
- Title: Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Physical description: 70 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-450
- 002 b 1 f a
- 100 1 MOCZULSKA, Katarzyna
- 100 1 KOWALCZEWSKI, W. promotor
- 200 a Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- 201 f Katarzyna Moczulska, promotor W. Kowalczewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 70 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
- 820 a 450 b ZM/150
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/150
- Date: 2004
- Title: Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/150
- Copy location: Czytelnia