Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • MOCZULSKA, Katarzyna
    • KOWALCZEWSKI, W. promotor
  • Title: Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Physical description: 70 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-450
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MOCZULSKA, Katarzyna
  • 100 1 KOWALCZEWSKI, W. promotor
  • 200 a Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
  • 201 f Katarzyna Moczulska, promotor W. Kowalczewski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 70 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
  • 820 a 450 b ZM/150

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/150
  • Copy location: Czytelnia