Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
Opis
- Autor/promotor:
- MOCZULSKA, Katarzyna
- KOWALCZEWSKI, W. promotor
- Tytuł: Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 70 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-450
- 002 b 1 f a
- 100 1 MOCZULSKA, Katarzyna
- 100 1 KOWALCZEWSKI, W. promotor
- 200 a Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- 201 f Katarzyna Moczulska, promotor W. Kowalczewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 70 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
- 820 a 450 b ZM/150
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/150
- Data: 2004
- Tytuł: Analiza działań restrukturyzacyjnych w TP S.A. w zakresie wprowadzenia nowych zasad obsługi klienta
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/150
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia