Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • KUJAWA, Agnieszka
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Title: Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
  • Physical description: 97 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-874
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KUJAWA, Agnieszka
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
  • 201 f Agnieszka Kujawa, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 97 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
  • 820 a 874 b ZM/375

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/375
  • Copy location: Czytelnia