Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
Description
- Author/supervisor:
- KUJAWA, Agnieszka
- PAWLAK, Z. promotor
- Title: Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- Physical description: 97 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-874
- 002 b 1 f a
- 100 1 KUJAWA, Agnieszka
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- 201 f Agnieszka Kujawa, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 97 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
- 820 a 874 b ZM/375
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/375
- Date: 2005
- Title: Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/375
- Copy location: Czytelnia