Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
Opis
- Autor/promotor:
- KUJAWA, Agnieszka
- PAWLAK, Z. promotor
- Tytuł: Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 97 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-874
- 002 b 1 f a
- 100 1 KUJAWA, Agnieszka
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- 201 f Agnieszka Kujawa, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 97 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
- 820 a 874 b ZM/375
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/375
- Data: 2005
- Tytuł: Internet jako forma promocji na wybranych przykładach firm polskich
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/375
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia