Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • GAJEWSKA, Bogusława Teresa
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Title: Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2006
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Physical description: 82 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-887
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GAJEWSKA, Bogusława Teresa
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
  • 201 f Bogusława Teresa Gajewska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 82 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
  • 820 a 887 b ZM/388

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/388
  • Copy location: Czytelnia