Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
Opis
- Autor/promotor:
- GAJEWSKA, Bogusława Teresa
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 82 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-887
- 002 b 1 f a
- 100 1 GAJEWSKA, Bogusława Teresa
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
- 201 f Bogusława Teresa Gajewska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 82 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
- 820 a 887 b ZM/388
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/388
- Data: 2006
- Tytuł: Baza danych jako element systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa : analiza przypadku
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/388
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia