Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • KUBAN, Izabella Patrycja
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Title: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2006
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Physical description: 112 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-899
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KUBAN, Izabella Patrycja
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
  • 201 f Izabella Patrycja Kuban, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 112 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
  • 820 a 899 b ZM/400

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/400
  • Copy location: Czytelnia