Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
Description
- Author/supervisor:
- KUBAN, Izabella Patrycja
- URBAŃSKI, W. promotor
- Title: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2006
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Physical description: 112 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-899
- 002 b 1 f a
- 100 1 KUBAN, Izabella Patrycja
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- 201 f Izabella Patrycja Kuban, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 112 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
- 820 a 899 b ZM/400
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/400
- Date: 2006
- Title: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/400
- Copy location: Czytelnia