Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • KUBAN, Izabella Patrycja
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Tytuł: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 112 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-899
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KUBAN, Izabella Patrycja
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
  • 201 f Izabella Patrycja Kuban, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 112 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
  • 820 a 899 b ZM/400

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/400
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia