Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
Opis
- Autor/promotor:
- KUBAN, Izabella Patrycja
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 112 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-899
- 002 b 1 f a
- 100 1 KUBAN, Izabella Patrycja
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- 201 f Izabella Patrycja Kuban, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 112 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
- 820 a 899 b ZM/400
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/400
- Data: 2006
- Tytuł: Koncepcja doskonalenia zarządzania i funkcjonowania oraz szkolenia pracowników Biura Zarządzania Należnościami w PTK Centertel w oparciu o normy ISO 9001:2000
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/400
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia