Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • ROLAK, Danuta
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Title: Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2007
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
  • Physical description: 72 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-990
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ROLAK, Danuta
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
  • 201 f Danuta Rolak, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a 72 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
  • 820 a 990 b ZM/432

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/432
  • Copy location: Czytelnia