Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
Description
- Author/supervisor:
- ROLAK, Danuta
- URBAŃSKI, W. promotor
- Title: Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2007
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- Physical description: 72 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-990
- 002 b 1 f a
- 100 1 ROLAK, Danuta
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- 201 f Danuta Rolak, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 72 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
- 820 a 990 b ZM/432
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/432
- Date: 2007
- Title: Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/432
- Copy location: Czytelnia