Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
Opis
- Autor/promotor:
- ROLAK, Danuta
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 72 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-990
- 002 b 1 f a
- 100 1 ROLAK, Danuta
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- 201 f Danuta Rolak, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 72 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
- 820 a 990 b ZM/432
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/432
- Data: 2007
- Tytuł: Analiza oraz koncepcja doskonalenia procedur obsługi klientów Mazowieckiej Spółki Gazownictwa w systemie zarządzania jakością wg norm serii ISO 9001:2001
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/432
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia