Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
Description
- Author/supervisor:
- ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
- MIŁASZEWSKI, R. promotor
- Title: Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2009
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Physical description: 106 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1384
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
- 100 1 MIŁASZEWSKI, R. promotor
- 200 a Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- 201 f Paulina Anna Ściborowska, promotor R. Miłaszewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a 106 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
- 820 a 1384 b ZM/582
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/582
- Date: 2009
- Title: Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/582
- Copy location: Czytelnia