Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
    • MIŁASZEWSKI, R. promotor
  • Title: Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2009
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • Physical description: 106 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1384
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
  • 100 1 MIŁASZEWSKI, R. promotor
  • 200 a Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
  • 201 f Paulina Anna Ściborowska, promotor R. Miłaszewski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
  • 215 a 106 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
  • 820 a 1384 b ZM/582

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/582
  • Copy location: Czytelnia