Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
Opis
- Autor/promotor:
- ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
- MIŁASZEWSKI, R. promotor
- Tytuł: Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 106 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1384
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŚCIBOROWSKA, Paulina Anna
- 100 1 MIŁASZEWSKI, R. promotor
- 200 a Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- 201 f Paulina Anna Ściborowska, promotor R. Miłaszewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a 106 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
- 820 a 1384 b ZM/582
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/582
- Data: 2009
- Tytuł: Marketing ekologiczny jako instrument zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/582
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia