Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • SKIERNIEWSKA, Marta promotor
    • ROSAK, Mateusz
  • Title: Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2022
  • Department and direction: Wydział Inżynierii i Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • Physical description: 64 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a
  • 100 1 SKIERNIEWSKA, Marta promotor
  • 100 1 ROSAK, Mateusz
  • 200 a Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
  • 201 f Mateusz Rosak, promotor Marta Skierniewska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2022
  • 215 a 64 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2022
  • 820 a 3199 b ZM/1072

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/1072
  • Copy location: Czytelnia