Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
Opis
- Autor/promotor:
- SKIERNIEWSKA, Marta promotor
- ROSAK, Mateusz
- Tytuł: Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2022
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- Opis fizyczny: 64 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a
- 100 1 SKIERNIEWSKA, Marta promotor
- 100 1 ROSAK, Mateusz
- 200 a Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
- 201 f Mateusz Rosak, promotor Marta Skierniewska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2022
- 215 a 64 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2022
- 820 a 3199 b ZM/1072
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/1072
- Data: 2022
- Tytuł: Analiza i ocena informatyzacji procesu obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego X
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2022
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/1072
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia