Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
Description
- Author/supervisor:
- ANDRZEJEWSKA, Aleksandra
- GREGORCZYK, Paweł promotor
- Title: Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2024
- Department and direction: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- Physical description: 49 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 ANDRZEJEWSKA, Aleksandra
- 100 1 GREGORCZYK, Paweł promotor
- 200 a Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- 201 f Aleksandra Małgorzata Andrzejewska, promotor Paweł Gregorczyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 49 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Grafika komputerowa i media społecznościowe 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13424 b WZ/6221
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/6221
- Date: 2024
- Title: Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- Place of publication: Warszawa
- Key words:
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/6221
- Copy location: Czytelnia