Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
Opis
- Autor/Promotor:
- ANDRZEJEWSKA, Aleksandra
- GREGORCZYK, Paweł promotor
- Tytuł: Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- Opis fizyczny: 49 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 ANDRZEJEWSKA, Aleksandra
- 100 1 GREGORCZYK, Paweł promotor
- 200 a Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- 201 f Aleksandra Małgorzata Andrzejewska, promotor Paweł Gregorczyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 49 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Grafika komputerowa i media społecznościowe 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13424 b WZ/6221
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/6221
- Data: 2024
- Tytuł: Instagram jako narzędzie wpływające na budowanie poczucia własnej wartości na przykładzie studentów WSEiZ
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/6221
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia