Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
Description
- Author/supervisor:
- KRÓL, Agata
- CETNER, Jan promotor BŁASZCZYK, Ewa konsultant
- Title: Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2024
- Department and direction: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Biznes międzynarodowy
- Physical description: 49 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 KRÓL, Agata
- 100 1 CETNER, Jan promotor 1 BŁASZCZYK, Ewa konsultant
- 200 a Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- 201 f Agata Król, promotor Jan Cetner, konsultant Ewa Błaszczyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 49 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Biznes międzynarodowy
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Biznes międzynarodowy 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13432 b WZ/6229
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/6229
- Date: 2024
- Title: Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- Place of publication: Warszawa
- Key words:
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/6229
- Copy location: Czytelnia