Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
Opis
- Autor/Promotor:
- KRÓL, Agata
- CETNER, Jan promotor BŁASZCZYK, Ewa konsultant
- Tytuł: Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Biznes międzynarodowy
- Opis fizyczny: 49 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 KRÓL, Agata
- 100 1 CETNER, Jan promotor 1 BŁASZCZYK, Ewa konsultant
- 200 a Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- 201 f Agata Król, promotor Jan Cetner, konsultant Ewa Błaszczyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 49 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Biznes międzynarodowy
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Biznes międzynarodowy 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13432 b WZ/6229
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/6229
- Data: 2024
- Tytuł: Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/6229
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia