Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KRÓL, Agata
    • CETNER, Jan promotor BŁASZCZYK, Ewa konsultant
  • Tytuł: Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
  • Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Biznes międzynarodowy
  • Opis fizyczny: 49 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a
  • 100 1 KRÓL, Agata
  • 100 1 CETNER, Jan promotor 1 BŁASZCZYK, Ewa konsultant
  • 200 a Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na kreowanie wizerunku firmy Samsung
  • 201 f Agata Król, promotor Jan Cetner, konsultant Ewa Błaszczyk
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
  • 215 a 49 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Biznes międzynarodowy
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Biznes międzynarodowy 2024
  • 600 a Zarządzanie 2024
  • 820 a 13432 b WZ/6229

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/6229
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia