Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
Description
- Author/supervisor:
- HODBOD-ZAREMBA, Dorota
- GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- Title: Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2001
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 85, 7 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-219
- 002 b 1 f a
- 100 1 HODBOD-ZAREMBA, Dorota
- 100 1 GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- 201 f Dorota Hodbod-Zaremba, promotor L. Gąsiorkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 85, 7 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 219 b WZ/2060
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/2060
- Date: 2001
- Title: Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2001
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/2060
- Copy location: Czytelnia