Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
Opis
- Autor/Promotor:
- HODBOD-ZAREMBA, Dorota
- GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 85, 7 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-219
- 002 b 1 f a
- 100 1 HODBOD-ZAREMBA, Dorota
- 100 1 GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- 201 f Dorota Hodbod-Zaremba, promotor L. Gąsiorkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 85, 7 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 219 b WZ/2060
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2060
- Data: 2001
- Tytuł: Organizacja marketingu w PKN Orlen S.A. w zakresie paliw płynnych i kierunki jej usprawnienia
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2060
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia