Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • RADOMSKA, Renata
    • LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • Title: Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2002
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 59 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1500
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 RADOMSKA, Renata
  • 100 1 LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • 200 a Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI
  • 201 f Renata Radomska, promotor A. Leszczyńska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 59 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1500 b WZ/2635

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/2635
  • Copy location: Czytelnia