Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • RADOMSKA, Renata
    • LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 59 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1500
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 RADOMSKA, Renata
  • 100 1 LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • 200 a Zastosowanie programów lojalnościowych w celu zwiększenia obrotów ze sprzedaży na przykładzie firmy Partner XXI
  • 201 f Renata Radomska, promotor A. Leszczyńska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 59 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1500 b WZ/2635

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2635
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia