Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
Description
- Author/supervisor:
- ŻYDAK, Rafał
- BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- Title: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2002
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 72 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1769
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŻYDAK, Rafał
- 100 1 BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- 200 a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- 201 f Rafał Żydak, promotor Ż. Boguszewska-Kaczmarek
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a [1], 72 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1769 b WZ/2828
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/2828
- Date: 2002
- Title: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2002
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/2828
- Copy location: Czytelnia