Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • ŻYDAK, Rafał
    • BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
  • Tytuł: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 72 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1769
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ŻYDAK, Rafał
  • 100 1 BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
  • 200 a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
  • 201 f Rafał Żydak, promotor Ż. Boguszewska-Kaczmarek
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a [1], 72 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1769 b WZ/2828

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2828
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia