Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
Opis
- Autor/Promotor:
- ŻYDAK, Rafał
- BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- Tytuł: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 72 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1769
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŻYDAK, Rafał
- 100 1 BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- 200 a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- 201 f Rafał Żydak, promotor Ż. Boguszewska-Kaczmarek
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a [1], 72 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1769 b WZ/2828
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2828
- Data: 2002
- Tytuł: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2828
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia