Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
Description
- Author/supervisor:
- OLSZEWSKA, Małgorzata
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2001
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 51 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2033
- 002 b 1 f a
- 100 1 OLSZEWSKA, Małgorzata
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
- 201 f Małgorzata Olszewska, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 51 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 2033 b WZ/1929
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/1929
- Date: 2001
- Title: Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2001
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/1929
- Copy location: Czytelnia