Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • OLSZEWSKA, Małgorzata
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 51 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2033
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 OLSZEWSKA, Małgorzata
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Strategia marketingowa na rynku informacji gospodarczej na przykładzie firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o. w latach 1997-1999
  • 201 f Małgorzata Olszewska, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 51 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
  • 820 a 2033 b WZ/1929

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1929
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia