Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
Description
- Author/supervisor:
- MĘDRALA, Anna
- ŚWIETLIK, W. promotor
- Title: Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2003
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [2], 60s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2785
- 002 b 1 f a
- 100 1 MĘDRALA, Anna
- 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
- 200 a Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- 201 f Anna Mędrala, promotor W. Świetlik
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a [2], 60s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
- 820 a 2785 b WZ/3576
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/3576
- Date: 2003
- Title: Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2003
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/3576
- Copy location: Czytelnia