Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- MĘDRALA, Anna
- ŚWIETLIK, W. promotor
- Tytuł: Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [2], 60s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2785
- 002 b 1 f a
- 100 1 MĘDRALA, Anna
- 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
- 200 a Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- 201 f Anna Mędrala, promotor W. Świetlik
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a [2], 60s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
- 820 a 2785 b WZ/3576
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3576
- Data: 2003
- Tytuł: Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2003
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3576
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia