Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MĘDRALA, Anna
    • ŚWIETLIK, W. promotor
  • Tytuł: Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [2], 60s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2785
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MĘDRALA, Anna
  • 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
  • 200 a Telemarketing jako forma marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Call Center Poland S.A.
  • 201 f Anna Mędrala, promotor W. Świetlik
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a [2], 60s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 2785 b WZ/3576

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3576
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia