Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
Description
- Author/supervisor:
- CZERWIŃSKA, Dagmara
- PAWLAK, Z. promotor
- Title: Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 63 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4027
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZERWIŃSKA, Dagmara
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- 201 f Dagmara Czerwińska, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 63 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 4027 b WZ/1154
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/1154
- Date: 2000
- Title: Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2000
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/1154
- Copy location: Czytelnia