Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
Opis
- Autor/Promotor:
- CZERWIŃSKA, Dagmara
- PAWLAK, Z. promotor
- Tytuł: Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 63 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4027
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZERWIŃSKA, Dagmara
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- 201 f Dagmara Czerwińska, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 63 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 4027 b WZ/1154
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1154
- Data: 2000
- Tytuł: Nieuczciwa reklama jako główna forma nieuczciwej konkurencji
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2000
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1154
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia