Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • KORCIŃSKA, Edyta
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Title: Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: [2], 62 s. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4233
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KORCIŃSKA, Edyta
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
  • 201 f Edyta Korcińska, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a [2], 62 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4233 b WZ/948

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/948
  • Copy location: Czytelnia