Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KORCIŃSKA, Edyta
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [2], 62 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4233
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KORCIŃSKA, Edyta
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
  • 201 f Edyta Korcińska, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a [2], 62 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4233 b WZ/948

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/948
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia