Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
Opis
- Autor/Promotor:
- KORCIŃSKA, Edyta
- PAWLAK, Z. promotor
- Tytuł: Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [2], 62 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4233
- 002 b 1 f a
- 100 1 KORCIŃSKA, Edyta
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
- 201 f Edyta Korcińska, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [2], 62 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4233 b WZ/948
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/948
- Data: 1999
- Tytuł: Public relations jako instrument marketingu na przykładzie firmy dystrybucyjno-handlowej
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/948
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia