Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
Description
- Author/supervisor:
- MOLAK, Marek
- PIĄTKOWSKI, Z. promotor
- Title: Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 30 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4255
- 002 b 1 f a
- 100 1 MOLAK, Marek
- 100 1 PIĄTKOWSKI, Z. promotor
- 200 a Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
- 201 f Marek Molak, promotor Z. Piątkowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 30 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4255 b WZ/145
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/145
- Date: 1999
- Title: Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/145
- Copy location: Czytelnia