Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MOLAK, Marek
    • PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • Tytuł: Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 30 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4255
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MOLAK, Marek
  • 100 1 PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • 200 a Rola reklamy przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek na przykładzie P.P.U.H
  • 201 f Marek Molak, promotor Z. Piątkowski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 30 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4255 b WZ/145

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/145
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia