Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
Description
- Author/supervisor:
- STAŃCZAK, Dariusz Tomasz
- LESZCZYŃSKA, A. promotor
- Title: Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 51 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6126
- 002 b 1 f a
- 100 1 STAŃCZAK, Dariusz Tomasz
- 100 1 LESZCZYŃSKA, A. promotor
- 200 a Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- 201 f Dariusz Tomasz Stańczak, promotor A. Leszczyńska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 51 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6126 b WZ/4202
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4202
- Date: 2005
- Title: Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2005
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4202
- Copy location: Czytelnia