Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
Opis
- Autor/Promotor:
- STAŃCZAK, Dariusz Tomasz
- LESZCZYŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 51 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6126
- 002 b 1 f a
- 100 1 STAŃCZAK, Dariusz Tomasz
- 100 1 LESZCZYŃSKA, A. promotor
- 200 a Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- 201 f Dariusz Tomasz Stańczak, promotor A. Leszczyńska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 51 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6126 b WZ/4202
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4202
- Data: 2005
- Tytuł: Propozycje poprawy obsługi klientów na przykładzie działu serwisu Ital-Mot
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4202
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia