Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • NIZIOŁEK, Paweł Adam
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Title: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2006
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • Physical description: 68 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6402
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 NIZIOŁEK, Paweł Adam
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
  • 201 f Paweł Adam Niziołek, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 68 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
  • 820 a 6402 b WZ/4352

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/4352
  • Copy location: Czytelnia