Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
Opis
- Autor/Promotor:
- NIZIOŁEK, Paweł Adam
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- Opis fizyczny: 68 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6402
- 002 b 1 f a
- 100 1 NIZIOŁEK, Paweł Adam
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
- 201 f Paweł Adam Niziołek, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 68 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
- 820 a 6402 b WZ/4352
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4352
- Data: 2006
- Tytuł: Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie Airport Hotel Okęcie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2006
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4352
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia