Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
Description
- Author/supervisor:
- STRZELECKI, Rafał Przemysław
- SUPRYN-DULKO, E. promotor
- Title: Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2007
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 64 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7003
- 002 b 1 f a
- 100 1 STRZELECKI, Rafał Przemysław
- 100 1 SUPRYN-DULKO, E. promotor
- 200 a Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
- 201 f Rafał Przemysław Strzelecki, promotor E. Supryn-Dulko
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 64 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 7003 b WZ/4608
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4608
- Date: 2007
- Title: Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2007
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4608
- Copy location: Czytelnia