Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • STRZELECKI, Rafał Przemysław
    • SUPRYN-DULKO, E. promotor
  • Tytuł: Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 64 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7003
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 STRZELECKI, Rafał Przemysław
  • 100 1 SUPRYN-DULKO, E. promotor
  • 200 a Psychologiczne aspekty relacji klient-sprzedawca na podstawie działalności handlowej firmy Unilogo
  • 201 f Rafał Przemysław Strzelecki, promotor E. Supryn-Dulko
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a 64 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
  • 820 a 7003 b WZ/4608

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4608
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia