Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • WOLANIN, Kamil Szymon
    • SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • Title: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2007
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Physical description: [1], 69 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7262
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WOLANIN, Kamil Szymon
  • 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • 200 a Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
  • 201 f Kamil Szymon Wolanin, promotor M. Sajdakowska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a [1], 69 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
  • 820 a 7262 b WZ/4624

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/4624
  • Copy location: Czytelnia