Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • WOLANIN, Kamil Szymon
    • SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • Tytuł: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: [1], 69 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7262
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WOLANIN, Kamil Szymon
  • 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • 200 a Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
  • 201 f Kamil Szymon Wolanin, promotor M. Sajdakowska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a [1], 69 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
  • 820 a 7262 b WZ/4624

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4624
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia