Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
Opis
- Autor/Promotor:
- WOLANIN, Kamil Szymon
- SAJDAKOWSKA, M. promotor
- Tytuł: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: [1], 69 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7262
- 002 b 1 f a
- 100 1 WOLANIN, Kamil Szymon
- 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
- 200 a Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
- 201 f Kamil Szymon Wolanin, promotor M. Sajdakowska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a [1], 69 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 7262 b WZ/4624
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4624
- Data: 2007
- Tytuł: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na decyzje nabywcze konsumentów
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4624
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia